Uimaharjun Taimen Liikuntavuorot

Uimaharjun Taimen Sählyvuoro palannut tauolta!

Tuttuun tapaan liikutaan lauantaisin klo 16.30-18 Uimaharjun koulun salissa. Tarkoitettu lapsille oman aikuisen valvonnassa.

Sählyvuoro on tarkoitettu Taimen jäsenille. Taimen nuorisojäsenille ja ohjaajille on tapaturmavakuutus yhdistyksen puolesta.

Otathan huomioon koronasuositukset.

Tule liikkumaan vain täysin terveenä ja huolehdi käsihygieniasta.

Lapset ovat mukana tulevan aikuisen vastuulla.

Tervetuloa mukaan liikkumaan.

Aikaisemmat tapahtumat

Arvonta Pamilolla patikoineille

Ala-Koitajoen retkeilyreitti sijaitsee 11 km Uimaharjusta Ilomantsiin päin. Uimaharjun Taimi järjesti arvonnan, jossa palkintona oli laadukas Bergans Rondane26 päiväreppu. Kesän aikana 7 km pituisen Pamilonkierron patikoineilla oli mahdollisuus löytää arvontakoodi Kalliokosken laavulta ja osallistua arvontaan ilmoittamalla koodi joko Facebookin julkaisuun tai netin lomakkeeseen. Arvontaan ilmoittautui 40 osanottajaa. Palkinto arvottiin 29.9.ja voittajalle on ilmoitettu henkilökohtaisesti sähköpostilla. Voittaja oli ilmoittautunut arvontaan 19.8.2019. Onnittelut!

Kesän liikuntakerho 5 -8 -vuotiaille lapsille järjestettiin tiistaisin klo 18.00 - 19.00 ajalla 11.6.2019 - 6.8.2019 Uimaharjun urheilukeskuksella. Mukana oli keskimäärin kymmenen reipasta kerholaista. Päättäjäisiä vietettiin 6.8.2019 urheilusuoritusten lisäksi paistamalla makkaraa Uimaharjun urheilukeskuksen kodalla.

Kautta aikojen ensimmäinen Uimaharju TT Route 2019 -pyöräilytapahtuma järjestettiin la 29.6.2019 Uimaharjun urheilukeskuksella. Täydellinen sää houkutti paikalle yhteensä 72 pyöräilijää kahdelle eri pituiselle reitille. Ensin matkaan starttasi 145 km klo 9.30 ja 40 km "retkiajo" klo 12.00.  Katso lisää täältä

Unelmien liikuntapäivä perjantaina 10.5.2019

Uimaharjun Taimi järjesti kaikille avoimen ja maksuttoman  Pilates-tyyppisen lempeän kehonhuoltojumpan klo 18.00 - 19.00 Uimaharjun koulun salissa. Tunnilla keskityttiin lisäämään kehon liikkuvuutta ja keskivartalon syvien lihasten hallintaa pohjautuen Pilateksen perusajatuksiin.

Uimaharjun Taimen ja Aapo's Skin 22.2.2019 yhteistyössä järjestämässä suksien testausillassa saatiin asiantuntevat vinkit suksien voiteluun ja valintaan. Paikalle kokoontui parikymmmentä testaajaa. 5 - 7 vuotiaiden hiihtokoulussa harjoiteltiin hiihdon perustaitoja yhdessä pelaten ja leikkien. Reippaita koululaisia oli mukana kahdeksan. Lisäksi illan aikana rakennettiin lumiukkoja osana Suomen Ladun "Ulkona kuin lumiukko " -kampanjaa.

Hiihtokoulussa kymmenen reipasta koululaista harjoitteli pyllähdyksiä ja hiihti karkuun lumimiestä yhdessä oman vanhemman kanssa.

Uimaharjun Taimi täytti 70 vuotta 9.2.2019 ja juhli tapausta liikunnan merkeissä. Uimaharjun urheilukeskuksella järjestettiin hiihtokoulu 3 - 5 vuotiaille lapsille ja haastehiihto kaikenikäisille.

Haastehiihtoon osallistui 11 hiihtäjää ja hiihdettyjä kilometrejä kertyi yhteensä 75 km, joista sponsorina toiminut K - Market Kotiharju maksaa 1 €/ km käytettäväksi lasten liikuntaharrastuksen tukemiseen Uimaharjussa. Hieronta ja kuppaus Lappalaisen hierontalahjakortti arvottiin osallistujien kesken ja on toimitettu onnekkaalle voittajalle.

Uimaharju TT Route 2019